Jun 21, 2011

aku benci + meluat!

salam semua!..

3 minggu kebelakangan ini, mood aku tidak berapa elok..entah kenapa..ada sahaja yang tidak kena dekat mata aku ini..haha..

bila angin satu badan datang, mulalah semuanya tidak kena..tapi bila tidak ade angin, tidak ada ribut..benda yang aku benci  + meluat dengar kan..

  1. tengah tengok movie, dengar orang tengah keruk-keruk popcorn..xboleh ke keruk pelan-pelan..haha!
  2. time ofis sunyi sepi, dengar keypad orang menaip laju-laju dan hentak2 keypad..confirm jahanam keypad tu..pelan2 sudah la weyh!
  3. lepas tu, sunyi sepi lagi ni..tak sunyi pon xpe..tengah dengar orang godak (bancuh) air dalam cawan kuat2..weyh!godak ar pelan2..eeeee..meluat gile dengar..haha..
  4. pastu ade lagik ni..tekan calculator kuat2..for what weyh!..if kira sket2 punye benda xpe tau..ni aku dgr nak hampir 10 - 15 min..adoi..tensen aku..nak btao ko tgh wat keje pon..xyah la cenggitu skali..hmmm..
setakat ni..tu sahaja..ada benda yang aku benci dan meluat gila..haha..did I crazy..? haaha..
sumtimes aku x paham kenapa ade  certain manusia yang berperangai mcm di no 4 tu..manusia kan..macam2 ragam..dan begitu juga aku..:)



No comments:

Post a Comment