Dec 10, 2010

Move to a new ROom @ a new HOuse..


salam..

huarghhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!..sangat bosan..sangat bosan..sangat bosan babe!sebab..sebab ape tau..sebab ....aku kene pindah bilik lagi..means kene pindah rumah jugak lah kan.. kalau korang nak tau..since aku pindah kerja ni..masuk ni dah 3 KALI aku pindah bilik tau..saje je capslock kan 3 kali tu..heh!;))
memang penat babe pindah bilik ni..kot barang aku sikit xpe..ni banyak x hingat!!..penat weyh..penattttt..huarrrgghhh...!!penat..isk2..ko ni lya..blom ape2 lagik dah pk penat..tp serious..mmg penat..da la sengsorang..kot2 ade sape2 nak tolong aku..aku persilakan..heheh..t aku banje korang makan eskrim..nak x?nak x?=p
Tapi ...yang jadik makin penatnye kenapa tau..nak tau x? nak takkkkk?=p..
sebab........  sebab.........sebab.......kene hangkut barang hari Isnin..MOnday..Isnin..Monday..huh!!what a great2 day on Monday..gle ar..!!huarrrrrrrrr...
k lah..da abes merepak dah..t aku upload pic aku nye bilik..yang baru lagik bergaya..
tp yang bestnye..bilik baru ni besar sket dari bilik skrg..besar pon besar jugak kan..harganye pon besar jugak!!..huuuuu...

pic ni ade jugak ala2 pic rumah aku yg skrg..
*credit : google


try korang teka..ni kat mane?heh!..main teka teki plak..=p
*credit : google

*thanks for reading this entry...

4 comments:

  1. kondo ke beb.....? hehe how r u?

    ReplyDelete
  2. pert........lame x dgr cite ko..
    sombong ar ko ngan aku..huhuh
    im fine..weyh...ko kat kl kan..jom ar lepak..

    ReplyDelete
  3. Kl apanyer aku dah kat sandakan da balik terussss pegi x kemabli lagi

    ReplyDelete
  4. pert..nape tetibe je ko balik sandakan?
    frust ka?=p

    ReplyDelete