Dec 23, 2010

The Library..

Last nite, ade party my company..to celebrate christmas.. and pre-what-ever-project-incoming also..wahh..dgr name..cam best..aku penah gak tgk 'the library' ni kat d Curve..tp xtao la branch die ke..ape ke..ntah..
yang aku tau..ade mknn yang best menanti ku..n semestinya HALAL eh..=)

party tu start kol 6.00 p.m onwards..aku tbe sane kol 7.00 p.m kot..setiba nye di sana...wahhhh..ini mcm lounge ni..uish..di pkiran ku..nak masuk ke x nih..nak masuk ke x..da tbe di perkarangan the library dah ni..ermmmm...boss ckp..if x pegi, u r lost..ahhaa..sooo..masuk je lah..

Ermm...new environment for me..ye lah..aku ni kan girl yang biase2 je..mane lah penah pegi tempat cmtu wooii..lepak kejap je lah kan..tunjuk muke aku yang 'toye' ni..hehhe..=p..

tapi..korang nak tau x ape yang best kat sane..it's food!..best weyh..best gle..rugi aku xmakan byk2..huhu..1st pinggan aku je dah penuh..mane larat weyh..lepak kejap je..if lame..confirm aku dah perabih sume..huu..tapi..serius..really happening..1st time maaa aku pegi party for company..with customer also..really dasat wa ckp sama lu..heh!!

ni sedikit sebanyak pic gue di sana..=)


with k.irma..=)


my colleague


kakak2 yang happening..tgh2 tu..anak kepada owner italian..spagetti die..wahhh..superb babe..lg2 carbonara spageti..


kak emi yang cool..ske kawan ngn die..hehe


meeee..=p..with the rabbitz!


peace!!..xleh tggl nye bile amek pic..huuu..

ni lah pengalaman yang best jugak bg aku..at d company..before ni mkn kat hotel2 je..=p

*thanks for reading this entry

No comments:

Post a Comment