Jan 25, 2011

Jalan - Jalan @ Melaka ^^

salam..hye all..lame rasanya x jenguk this blog..biaselah..bz with kerja n kerja2 yang sewaktu dengannye..hehhe

On Thaipusam day aritu..aku sempat gak la kuar g Melaka..saje je melawat2..hehe..seriously..aku suke gle jalan2..if duk je terperam kat umah or bilik..aku rasa aku bole jadik gle wei..haha..

if da suke jalan2 tu..duit pon kuar mcm air je lah kan..hehe..pastu nak akhir2 bulan..garu2 kepala..korek2 mane nak carik duit banje..hahaa..=p..xdelah..gurau je..^^


 with my twin sister..serupa x?..ramai yg xpercaya yang kami adalah kembar..=D
time ni kami ke Melaka by bus..slalu bus laju2 kan..tp bus ni ..adoi..lambat gle babe..sempat isik minyak lagik tu kat hentian R & R..da tdo bangun balik, da tdo bangun balik..x jugak kami tibe..padahal k.l ngan Melaka xdelah jauh mane pon..heheeh..




yang ni view berhadapan dengan bangunan merah kat Melaka..what a  nice view to jalan2 di sekitar2 situ lah..lagi2 waktu malam..on weekend..so happening..=)..beca oh beca..bile aku nak dapat naik engkau haaa..
rate tuk naik beca yang cantik ini adalah..RM40 PER hour..


dah jalan2 di Melaka..si dia mestilah ade bersamaku..heee..=p..
alamak..jiwang ar..hahha.


yang ni pon..bile wei aku nak dpt naik..ade sape2 x nak banje aku naik benda nih..tp aku teringin nak naik pada waktu malam sahaja tau..nak tgk lampu2 di sekitar bandar Melaka..serious..cantik..xrugi pergi..


 cantik x view kat sini..leh nnpk menara taming sari


 my twin sis..mesti n harus nak berposing kat sini..


malam tu naik menara taming sari..korang harus n wajib naik..skali naik with MyKad..RM10..Selama 7 minit..bile aku tgk view bandaraya Melaka yang bersejarah ni dari atas..fuyooooooo..serious babe..cantik..korang naik waktu malam k..baru lah boleh menikmati keindahannya..hehhe
wpon sekejap..tp serious best!..dan aku xnafikan..yang Melaka memang CANTIK..yang ni xboleh disangkal lagik dah..=p


*thanks for reading this entry

No comments:

Post a Comment